REGULAMIN ZAKUPÓW
SKLEPU INTERNETOWEGO
Treść niniejszego regulaminu, zwanego w dalszej części Regulaminem, udostępniona jest przed zawarciem umowy sprzedaży w formie, która umożliwia uprzednie zapoznanie się z Regulaminem poprzez wydrukowanie, zapisanie na odpowiednim nośniku lub pobranie w formacie PDF, w dowolnej chwili ze strony sklepu internetowego. Pobieranie Regulamin_zakupow_BMCG_SOFTWARE_01.05.2022 wymaga posiadania przeglądarki plików obsługujących format PDF – program można pobrać ze strony internetowej http://get.adobe.com/pl/reader/
Sprzedawca – „BMCG SOFTWARE” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-495), mieszczącą się przy ul. Balbinki 4/14, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000631398, o kapitale zakładowym: 127.200 PLN, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 1251644959 oraz numer REGON: 3651517277, adres mailowy: info@bmcg.pl, numer telefonu: 22 836 79 94;
Aktualne dane indentyfikacyjne Sprzedawcy można sprawdzić pod adresem https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu
§ 1
SŁOWNIK POJĘĆ
- Sprzedawca – „BMCG SOFTWARE” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-495), mieszczącą się przy ul. Balbinki 4/14, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000631398, o kapitale zakładowym: 127.200 PLN, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 1251644959 oraz numer REGON: 3651517277, adres mailowy: info@bmcg.pl, numer telefonu: +48 222 952 300;
- Regulamin – niniejszy Regulamin określający sposób składania zamówień u Sprzedawcy;
- Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną bmcg.pl/shippingmanager, za pośrednictwem którego Kupujący może składać Zamówienia;
- Kupujący – podmiot składający zamówienie w Sklepie posiadający status przedsiębiorcy; z uwagi na specyfikę aplikacji Shipping Manager oferta Sprzedawcy skierowana jest do przedsiębiorców;
- Aplikacja – jedna z aplikacji Shipping Manager Online i Shipping Manager 1.0.
- Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży Aplikacji na odległość za pośrednictwem Sklepu, określające, co najmniej rodzaj oraz ilość pakietów Aplikacji.
§ 2
POSTANOWIENIA OGÓLNE
. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Aplikacji oferowanej przez Sprzedawcę.
2. Do składania Zamówień w Sklepie niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych, umożliwiającej wyświetlanie stron www.
3. Przedmiotem sprzedaży jest Aplikacja prezentowana przez Sklep w chwili składania Zamówienia.
4. Licencja udzielona na Aplikację przez Kupującego nie może być przenoszona na inne podmioty gospodarcze, w tym również podmioty powiązane kapitałowo lub osobowo.
5. Informacje dotyczące poszczególnych wariantów Aplikacji nie stanowią oferty sprzedaży w rozumieniu przepisów prawa cywilnego. Zawartość Sklepu internetowego stanowi zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
§ 3
ZAMÓWIENIA
1. Kupujący ma prawo składać zamówienia na warianty Aplikacji dostępne w asortymencie Sklepu internetowego przez siedem dni w tygodniu, dwadzieścia cztery godziny na dobę.
2. Kupujący ma możliwość złożenia zamówienia u Sprzedawcy za pomocą koszyka sklepu internetowego – przy pomocy formularza zamówienia.
3. W celu realizacji zamówienia prosimy o podanie następujących danych: pełna firma Kupującego, adres siedziby, adres email w celu dostarczenia klucza licencji do Aplikacji, numer NIP oraz numer telefonu.
4. Cena Aplikacji uwidoczniona na stronie Sklepu internetowego wyrażona jest w złotych polskich i zawiera należne podatki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
5. Kupujący w trakcie składania Zamówienia zostanie przez Sprzedawcę poinformowany o łącznej cenie za Aplikację oraz obowiązku jej uiszczenia.
6. Po złożeniu przez Kupującego Zamówienia, Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą przesłania potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sklep internetowy na adres e-mail Kupującego wraz z podaniem wszystkich istotnych składników Zamówienia, potwierdzeniem zawarcia Umowy sprzedaży między Kupującym a Sprzedawcą oraz dokonaniem zapłaty przez Kupującego ceny za nabytą Aplikację.
§ 4
ZAPŁATA ZA APLIKACJĘ
1. Kupujący ma prawo wybrania jednej z następujących form płatności za Aplikację:
a. w systemie szybkich płatności online realizowanym przez firmę PAYU S.A. – za pomocą formularza podczas składania Zamówienia;
b. rozliczenia transakcji za pośrednictwem: karty kredytowej lub e-przelewem, przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PAYU. Przedmiotowe usługi świadczy firma PAYU S.A..
2. Ceny Aplikacji uwidocznione w trakcie procesu składania Zamówienia podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
§ 5
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1. Kupujący obowiązany jest podać prawidłowe i aktualne dane kontaktowe. Brak prawidłowych danych może utrudnić lub uniemożliwić realizację Zamówienia. Podanie nieprawidłowych danych – dotyczących nie istniejącego lub nie zarejestrowanego we właściwej ewidencji lub rejestrze podmiotu – dodatkowo skutkować będzie utratą dostępu do klucza licencji, umożliwiającego korzystanie z Aplikacji.
2. W trakcie realizacji Zamówienia Kupujący otrzyma od Sprzedawcy wiadomość e-mail z potwierdzeniem zawarcia umowy sprzedaży Aplikacji oraz kluczem licencji umożliwiającym zainstalowanie Aplikacji.
3. Sprzedawca realizuje dostawę Aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany przez Kupującego w trakcie składania Zamówienia.
4. Dokumentem sprzedaży jest faktura VAT, którą Kupujący otrzymuje w formie elektronicznej w formacie PDF. W trakcie realizacji Zamówienia Kupujący zobowiązany będzie do wyrażenia zgody na otrzymanie faktury VAT w formie elektronicznej w formacie PDF.
§ 6
TERMIN DOSTAWY
Dostawa Aplikacji odbywa się w terminie jednego dnia roboczego od dnia zawarcia przez Strony umowy sprzedaży Aplikacji oraz zapłaty przez Kupującego ceny za zakupioną ilość pakietów Aplikacji.
§ 7
REKLAMACJA
1. Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego za wady sprzedanej Aplikacji.
2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Kupującemu Aplikację kompletną, bez wad.
3. Reklamację można złożyć w następujący sposób:
a. pisemnie na adres Sprzedawcy: „BMCG Software Sp. z o.o.” ul. Balbinki 4/14, 02-495 Warszawa;
b. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail na adres: biuro@bmcg.pl;
4. Reklamacja powinna zawierać:
a. pełne dane identyfikacyjne oraz adresowe Kupującego;
b. datę zakupu Aplikacji;
c. datę wystąpienia wady w Aplikacji;
d. opis i rodzaj dostrzeżonej wady;
e. żądanie Kupującego związane z doprowadzeniem Aplikacji do pełnej funkcjonalności;
f. dokument sprzedaży Aplikacji – faktura VAT.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania kompletnej reklamacji Kupującego
6. Reklamacja złożona bez załączonego dokumentu sprzedaży nie będzie rozpatrywana.
§ 8
GWARANCJA
1. Sprzedawca udziela Kupującemu gwarancji na Aplikację obejmującą okres 12 miesięcy od dnia dokonania zakupu Aplikacji.
2. Sprzedawca w okresie obowiązywania licencji zobowiązuje się do przekazywania Kupującemu aktualizacji Aplikacji wprowadzanych na rynek w trakcie obowiązywania Aplikacji.
§ 9
DANE OSOBOWE
1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla umożliwienia realizacji Zamówienia.
2. Dane osobowe przetwarzane są jedynie w celu realizacji i obsługi Zamówienia.
3. Kupujący, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwości ich poprawiania oraz usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Kupującemu prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych.
4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak ich udostępnienia uniemożliwia zrealizowanie Zamówienia Kupującego.
§ 10
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Umowy sprzedaży zawierane są w języku polskim, zgodnie z obowiązującym prawem.
2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie następujące przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych powodów, w szczególności: zmiany w zakresie obowiązujących przepisów prawa, zmiany sposobu i terminów zapłaty.
4. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Kupujących w wersji elektronicznej na stronie Sklepu.