Wszystkie dane w jednym miejscu

Shipping Manager działa w wersji „stand alone”, co oznacza, że program oraz baza danych jest tworzona w Twoim środowisku IT. Dla Ciebie oznacza to, że nie będziesz uzależniony od systemów przewoźników i szybkości działania ich systemów informatycznych.

W pełni skalowalny

W Shipping Manager możesz korzystać z wersji jedno lub wielostanowiskowej. W zależności od potrzeb wysyłkowych Twojej firmy możesz skorzystać z trzech różnych wersji programu, w ramach miesięcznej lub rocznej subskrypcji licencji.

Każdy rodzaj przesyłek

W naszym programie obsłużysz każdą przesyłkę bez względu na rodzaj – list, paczkę, paletę, w serwisie krajowym lub międzynarodowym, jedną lub kilka tysięcy na raz, z nadaniem do Twojego klienta lub w ramach logistyki odwróconej. W naszym słowniku nie ma przesyłki „nie obsłużonej”.

Wszystkie dane z każdego źródła

Allegro, Presta, Shoper, Sote, Magento, Subiekt GT, Subiekt NEXO, WfMag, Comarch Optima, Sello – w Shipping Manager pobierzesz wszystkie dane z najpopularniejszych platforme – e-sklepów, systemów aukcyjnych, czy programów magazynowo – sprzedażowych. Co miesiąc dodajemy nowe integracje, które pozwolą Ci jeszcze szybciej przygotowywać dostawy towarów do kontrahentów.

Raporty

Dostępne raporty pozwolą Ci faktyczną jakość świadczonych przez przewoźników usług. Uzyskasz informację o rodzajach nadawanych przesyłek, sprawdzisz ile przesyłek jest doręczanych w D+1 oraz jakie koszty ponosisz. Takiej analityki nie dostarczy Ci żaden przewoźnik.

Wycena usług

Wycena usług stanowi integralną część kosztów dostawy importowanych do modułu zamówień z zewnętrznych baz danych. Na podstawie podanych cen oraz ustalonych reguł w Shipping Manager, automatycznie będzie mógł definiować właściwego przewoźnika w danej kategorii przesyłek a to z kolei pozwoli Ci obniżyć koszty usług doreczeń towarów do klientów.

Własne wydruki

W Shipping Manager, korzystając z kreatora wydruków, sam stworzysz własne wzorce wydruków listów przewozowych, uzupełniając je o logo Twojej firmy, etykietę na przesyłkę zwrotną dla klienta, rachunek lub instrukcję zwrotu towaru lub ogólne warunki sprzedaży towarów.

System powiadomień

Nasz system na bieżąco monitoruje etap doręczenia przesyłki, a dzięki ustawionym przez Ciebie regułom sprawi, że odbiorca Twojej przesyłki otrzyma Twoje powiadomienie w formie wiadomości email lub SMS. Kreator powiadomień, umożliwi Ci również tworzenie własnych treści powiadomień do klientów Twojej firmy.

Automatyzacja reguł

Dostępne warianty automatyzacji procesów, pozwolą Ci nie tylko jeszcze lepiej zarządzać obsługa dostaw w tym również kosztami ale również oszczędzić czas i wyeliminować ewentualne błędy.
Automatyczne reguły zdecydowanie przyczynią się do ograniczenia kosztów logistyki w Twojej firmie.