Płacisz tylko za liczbę zamówień, ofert lub produktów
w danym miesiącu

Pierwsze 90 dni za darmo – nie wymagamy karty kredytowej przy rejestracji

FREE
BEZPŁATNA
0 - 100 ZAMÓWIEŃ LUB 0 - 1000 AKTYWNYCH OFERT / PRODUKTÓW
SMALL

99 PLN
MIESIĘCZNIE

101 - 1000 ZAMÓWIEŃ LUB 1001 - 10 000 AKTYWNYCH OFERT / PRODUKTÓW
MEDIUM

249 PLN
MIESIĘCZNIE

1001 - 10 000 ZAMÓWIEŃ LUB 1001 - 100 000 AKTYWNYCH OFERT / PRODUKTÓW
MAX
INDYWIDUALNA
WYCENA
powyżej 10 000 ZAMÓWIEŃ LUB powyżej 100 000 AKTYWNYCH OFERT / PRODUKTÓW

Ceny netto / miesiąc – należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.

Nie wymagamy podawania karty kredytowej ani przedpłaty

Abonament obejmuje

dotyczy wszystkich planów abonamentowych

  • ponad 200 integracji e-commerce (w tym platformy marketplace, sklepy internetowe, kurierzy i hurtownie)
  • dostęp do wszystkich integracji z poziomu jednego panelu bez konieczności logowania się na każde konto osobno
  • możliwość integracji systemów w dowolnej ilości i konfiguracji
  • wszystkie integracje dostępne już podczas darmowego okresu testowego, a następnie w cenie abonamentu
  • brak ograniczeń w liczbie podłączonych kont nawet tego samego marketplace lub przewoźnika
  • ponad 100 integracji e-commerce (w tym platformy marketplace, sklepy internetowe i hurtownie)
  • dostęp do wszystkich zamówień z poziomu jednego panelu bez konieczności logowania się na każde konto w sklepie osobno
  • możliwość integracji systemów bez ograniczeń w dowolnej ilości i konfiguracji
  • wszystkie integracje dostępne już od pierwszego dnia darmowego okresu testowego, a kolejno w cenie abonamentu
  • brak ograniczeń w liczbie podłączonych kont tego samego sklepu nawet tego samego marketplace
  • wystawianie produktów z dowolnego magazynu (sklepu, hurtowni, ERP lub magazynu Shipping Manager)
  • narzędzia szybkiego wystawiania (w tym automatyczne uzupełnianie parametrów, szablony ofert, powiązania cenników i kategorii/li>
  • wystawianie ofert wielowariantowych
  • masowe operacje na wielu ofertach lub produktach równocześnie
  • opcja przekazania zamówień z marketplace do eSklepu i/lub ERP
  • automatyczna synchronizacja stanów między platformami marketplace, eSklepem a magazynem Shipping Manager
  • możliwość automatycznego zamykania ofert przy zerowym stanie magazynowym
  • automatyczna synchronizacja cen w ofertach zgodnie z cenami w magazynie
  • możliwość automatycznego zamykania ofert przy cenie równej zero
  • zarządzanie zamówieniami z marketplace, sklepów, oraz wprowadzonymi ręcznie przez operatora, złożonymi przez telefon lub osobiście
  • szybka obsługa zamówień dzięki automatycznym akcjom
  • automatyczne przekazywanie zamówień dropshippingowych w tym również z przekazywanymi w Shipping Manager, predefiniowanymi etykietami do wysyłki
  • możliwość przekazania zamówień do eSklepu i ERP
  • obsługa wysyłki w module Pakowania, w raz z informacją o ewentualnych błędach w zamówieniach)
  • nadawanie paczek ręcznie pojedynczo, masowo lub całkowicie automatycznie
  • wystawianie faktur, proform, korekt i paragonów oraz przesyłanie do zintegrowanych systemów księgowych i ERP
  • automatyczne powiadomienia e-mail i SMS do klientów oraz unikalna strona z informacjami o zamówieniu
  • równoczesny dostęp do ponad 70 firm pocztowych, kurierskich i logistycznych w całej Europie
  • obsługa dostaw własnym transportem w module TMS, analogiocznie jak w firmach kurierskich z pełnym dostepem do aplikacji dla kierowców Delivery Mate i monitoringiem dostaw on-line dla odbiorców
  • obsługa dostaw całopojazdowych dla zarejestrowanych spedycji zewnętrznych w ramach własnej giełdy transportowej
  • możliwość kontraktowania dostaw dla spedycji zewnętrznych i wystawiania ładunków do najpopularniejszych giełd transportowych w Europie
  • nadawanie paczek ręcznie pojedynczo, masowo lub całkowicie automatycznie z wielu magazynów i lokalizacji w tym w opcji driopshippingu
  • ręczne lub automatyczne zamawianie kuriera
  • przekazanie numeru nadania do marketplace i sklepu
  • automatyczne wydruki etykiet i protokołów dla operatorów dostaw
  • powiadomienia do klientów z informacją o numerze przesyłki i statusie doreczenia
  • możliwość stworzenia własnych szablonów przesyłek i konfiguracji ustawień usług
  • pełny monitoring statusów przesyłek, czasu dostawy oraz wgląd w historię każdej paczki
  • opcja automatycznej weryfikacji doręczeń przesyłek
  • możliwość stworzenia własnej bazy produktów w systemie Shipping Manager
  • możliwość dodatkowego katalogowania produktów spoza oferty sklepu
  • szybkie wystawianie produktów na marketplace i eSklepu bezpośrednio z magazynu Shipping Manager
  • synchronizacja stanów i cen między magazynem Shipping Manager a serwisami marketplace, eSklepem i ERP
  • kilka sposobów importu produktów do magazynu: ręcznie, poprzez import ofert z włączoną opcją tworzenia produktów w magazynie oraz za pomocą pliku XML lub CSV
  • możliwość szybkiego eksportu danych za pomocą gotowych szablonów lub własnych formatów o wybranej zawartości
  • masowe operacje na wielu produktach równocześnie
  • możliwość ustawienia nieograniczonej liczby automatycznych akcji wyręczających sprzedawcę, m.in. w zmianach statusów, wystawianiu faktur, nadawaniu paczek, korespondencji z klientami
  • automatycznie dostępny skaner kodów kreskowych podczas zbierania produktów i pakowania paczki
  • szybki druk dokumentów i etykiet nadawczych bez konieczności pobierania na komputer
  • wywoływanie działań w systemie skrótem klawiszowym, własnym przyciskiem lub poprzez skan kodu kreskowego

Twoje dodatkowe opcje

Potrzebujesz lepszych parametrów funkcjonalnych od naszych systemów? Skorzystaj z dodatkowej oferty
przyspieszonych synchronizacji oraz zwiększonych limitów., które możesz samodzielnie ustawić i opłacać zgodnie z
użyciem. Opłaty pobieramy tylko gdy są aktywne, według stawki za każdy dzień użycia.

Synchronizacja stanów (bez ograniczeń ilości marketplace)

CO 8 GODZIN
BEZPŁATNIE
CO 1 GODZINĘ
0,50 PLN / DZIEŃ
CO 5 MINUT
3,00 PLN / DZIEŃ

Synchronizacja cen (bez ograniczeń ilości marketplace)

CO 8 GODZIN
BEZPŁATNIE
CO 1 GODZINĘ
0,50 PLN / DZIEŃ
CO 5 MINUT
3,00 PLN / DZIEŃ

Pobieranie zamówień (bez ograniczeń ilości marketplace)

CO 5 MINUT
BEZPŁATNIE
CO 1 MINUTĘ
1,50 PLN / DZIEŃ

Limity ilości zapytań API na minutę

100 ZAPYTAŃ
10,00 PLN / DZIEŃ
200 ZAPYTAŃ
20,00 PLN / DZIEŃ
300 ZAPYTAŃ
30,00 PLN / DZIEŃ
400 ZAPYTAŃ
40,00 PLN / DZIEŃ
500 ZAPYTAŃ
50,00 PLN / DZIEŃ

Monitoring cen produktów i standardu jakości doręczeń

CO TYDZIEN
BEZPŁATNIE
CODZIENNIE
5,00 PLN / DZIEŃ

Najczęściej zadawane pytania

Zanim zdecydujesz się na zakup naszych usług, możesz testować program bez żadnych zobowiązań przez 90 dni. W okresie testowym system jest w pełni funkcjonalny.

Shipping Manager działa z większością popularnych platform sklepowych. Wszystkie wymienione są w dziale integracje. Możliwe jest zintegrowanie systemu z dowolną platformą sklepu, także indywidualnie tworzonymi. W tym celu tworzony jest specjalny plik wymiany danych lub interface API dla danego sklepu. Jeśli jesteś zainteresowany podłączeniem innej platformy lub sklepu autorskiego, skontaktuj się z nami.

Shipping Manager Online to aplikacja internetowa - działa w przeglądarce. System można uruchomić na dowolnym komputerze podłączonym do Internetu.

Oczywiście, że tak. System jest przeznaczony zarówno dla sprzedawców ze sklepem internetowych, jak i tych sprzedających tylko na marketplace. Sprzedawcom nie posiadającym sklepu, program oferuje możliwość szybkiego masowego wystawiania aukcji oraz bardzo rozbudowane moduły funkcjonalne jak Moduł Sprzedaży lub Moduł Zamówień.

Indywidualna wersja Shipping manager Online nie jest możliwa, niemniej mamy wersje Shipping Manager 1.0, która jest aplikacja desktopową z własna bazą danych instalowana w środowisku użytkownika. Dzięki temu możemy dokonać dowolnej zmiany jaka oczekujesz w ramach procesu, funkcjonalności czy integracji. Pamiętaj tylko, ze takie prace wyceniane są indywidualnie a koszty opłat licencyjnych są różne od powyżej wskazanych. W przypadku, gdy chciałbyś dowiedzieć się więcej koniecznie skontaktuj się z nami w celu omówienia Twoich wymagań oraz przygotowania oferty.

Podłączenie sklepu lub marketplace jest bardzo proste. Nie wymaga żadnej fachowej wiedzy z zakresu programowania. Podłączenie sprowadza się zazwyczaj do podanie danych dostępowych i zajmie dosłownie zaledwie kilka minut. W autorskich sklepach internetowych Integracja sprowadza się wyłącznie do umieszczenia jednego nowego pliku na FTP. W przypadku kont nie podłączanych do sklepu internetowego, system jest od razu gotowy do pracy.

Wszystkie opłaty pobieramy z dołu po wykorzystaniu bezpłatnego okresu próbnego. Wszystkie opłaty pobieramy automatycznie w ramach karty płatniczej jaka wskazałeś w Panelu Konta Shipping Manager. Wartość abonamentu uzależniona jest od ilości zamówień pobranych do aplikacji z MarketPlace lub sklepu internetowego, ilości wystawionych przez aplikację ofert do MarketPlace lub ilość zapisanych produktów w Module Magazynu. W zależności, która wartość będzie większa automatycznie pobierzemy opłatę co 30 dni kalendarzowych

Tak, wystawiamy faktury VAT. Po otrzymaniu zapłaty wystawiamy fakturę VAT, którą otrzymasz na swój adres mailowy lub pobierzesz również z Panelu Konta Shipping Manager w aplikacji.

Testuj bezpłatnie przez 90 dni
wszystkie integracje i funkcjonalności systemu