Share
20 lutego 2019 Marcin Kruszyński

Polskie rozwiązanie dla czołowego operatora logistycznego w Czechach i na Słowacji

Olza Logistic – jeden z największych operatorów logistycznych w Czechach i na Słowacji – wybrał system Shipping Manager 1.0 polskiej firmy informatycznej BMCG Software, jako główne narzędzie dla swoich klientów biznesowych.

Shipping Manager to jeden z najnowocześniejszych i najbardziej wszechstronnych systemów do kompleksowego zarządzania przesyłkami pocztowymi, kurierskimi i drobnicowymi, w serwisie krajowym i międzynarodowym. Z rozwiązania korzysta ponad 1200 przedsiębiorstw w Polsce. Teraz dołącza do nich także czołowy operator logistyczny naszych południowych sąsiadów.

Shipping Manager zapewni optymalizację całego procesu związanego z logistyką dostaw towarów od nadawców biznesowych Olzy do ich klientów: począwszy od wyboru sposobu dostawy przez konsumenta w e-sklepie, poprzez procesy magazynowe w firmie nadawcy, aż po dostawę i komunikację z odbiorcą.

Shipping Manager zaprojektowaliśmy z myślą o maksymalnej przepustowości w środowisku dystrybucji z dużą ilością danych. – mówi Marek Dorociński, Członek Zarządu BMCG Software – Umożliwia m.in. pełną automatyzację procesów magazynowych, a w efekcie minimalizuje czas i zasoby potrzebne do obsługi towaru i ich wysyłki. Jest idealnym systemem dla średnich i dużych nadawców, którzy wysyłają od kilku do nawet kilkuset tysięcy paczek w miesiącu i korzystają z kilku przewoźników.

Olza Logistic obsługuje w Polsce ponad 1000 firm różnej wielkości, zapewniając pełną obsługę logistyczną dostaw ze swojego oddziału w Cieszynie. Dlatego kluczowym elementem przy wyborze oferty była integracja z platformami sklepowymi, z których korzystają polscy e-sprzedawcy dostarczający swoje towary do Czech i na Słowację. Dzięki Shipping Manager, Olza Logistic będzie oferowała swoim klientom narzędzie zintegrowane z ponad 20 najpopularniejszymi platformami e-commerce’owymi, takimi jak Allegro, Presta Shop, Shoper, Magento i WooCommerce oraz systemami ERP w tym Subiekt, WfMag, Comarch Optima i CDN, SAP oraz Microsoft Dynamics.

Nadawcy korzystający z Shipping Manager i dostarczający towary za pośrednictwem Olza Logistic będą mogli nadawać przesyłki bezpośrednio do odbiorców w modelu door-to-door lub do sieci ponad 2000 punktów odbioru paczek zlokalizowanych w Europie Środkowej. Czeski operator został dodany jako przewoźnik w opcji direct injection, co oznacza, że nadawcy tworzyć będą etykiety przewozowe w serwisie krajowym danego kraju docelowego. Przełoży to się na obniżenie kosztów dostaw, szczególnie w sytuacji wysyłania wielu paczek jednocześnie. Oszczędności mogą sięgnąć nawet 80% w stosunku do tradycyjnego serwisu międzynarodowego (drogowego) czołowych firm kurierskich.

Oprócz operacji logistycznych, Olza wspiera polskich klientów także w procesie sprzedaży, zarządzania kanałem Commerce oraz obsługi klienta i finansów na rynkach docelowych. Przewoźnik oferuje paletę oryginalnych i przydatnych usług. Pomaga np. we wdrażaniu wersji językowych sklepów internetowych poprzez tłumaczenie treści witryn. Wspiera proces zarządzania widocznością w sieci (Google Adwords). Oferuje także infolinię językową poprzez własne call center oraz obsługę pobrań w danym kraju docelowym.

Dla wszystkich klientów BMCG, Olza Logistic przygotował promocyjne oferty współpracy.

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , ,